14 Ocak, 2012

Adrenalin patlaması

    Tifiti-marka vermek gibi olmasın- reklamındaki kıza benzettim de kendimi yea. Atlı karınca,adrenalin patlaması muhabbeti. Çünkü yarın deplasmanım var Zonguldak'a gidicem ve hayvan gibi heyecanlıyım böyle içim kıpır kıpır. Abartıyo olabilirim fakat 1 yıla yakın oldu bırakın heyecanlanayım diimii ama. 


    Uzun bi zamandır O'ndan başka bi mevzuda bu kadar heyecanlı hissetmemiştim. Mutluyum yaa! Yolculukk. Tamam bunda da birazcık abartıyorum karabük-zonguldak arası en fazla 3 saat. Öf beee heyecan bırakmadınız adamda susun bişey anlatıyoruz! -.-


    Sonracıımaa yarın yeni dizliklerimiz,idman tiişörtlerimiz ve ezeli rakibimiz(!) Kilimli. Yıllardır laneti kıramadılar bi türlü maç alamıyolar nihaha(6) Yaa maçı bırak da sonra gezicez tozucaaz! Abarttım, Demirparkta 2 saat en fazla biliyorum tamam TAMAAM! -.- 


    Şevk mevk kalmadı teşekkürler türkiye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder