01 Ocak, 2012

ya yürü git 2012!

   Te allaaam ben 2010 2011 yıllarında ne ballıydım. Anlatsam roman olur ciddi anlamda aklımdan ne geçerse ne istersem oluyodu. Şanslıydım herkes de bilirdi hani. Yeni yıldan korkuyodum. Aklıma gelen tabi ki de başıma geldi. 


 Böyle nalet bi yıl görmedim ben yea!


   Ne kadar kötü bi başlangıç bilemezsiniz ya. Ben böyle piyango falan almazdım, bu yıl almıştım. Şansıma da güvenerek o kadar inanmıştım ki bana çıkıcağına. Ciddi anlamda çıkınca napsam diye düşünüyodum. AMORTİ BİLE Mİ VURMAZ! Öyle iyyyrenç bi başlangıç yaptım işte neyse. Sonra tam trtyi açtım taam mı. Hayko Cepkin'in performansının tam sonuna denk geldim! Şanssızlık. Böyle kafamdan kaynar sular döküldü. Dedim şu piyangonun kerameti falan da anlaşıldı. 2012 şanssız yılım olcak. Ya böyle ufak ufak ama bissürü şey geldi başıma. 


   Mesela bi alışveriş merkezi var burda daha önce kapalı olduğunu görmedim. Yağmur yağıyodu birini beklicektim ıslanmıyım dedim giriyim. Alışveriş merkezinde teknik arıza kapılar açılmıyo!! Şanssızlık. Sinemaya gittik, elektrikler kesildi. Şanssızlık. Kesilceğinden falan değil hani tamamen benim şanssızlığım! 


Başıma neler gelicek hayal bile edemiyorum. Ya yürü git 2012 misin nesin yeaa!!

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder