14 Ocak, 2012

Değişmeyen tek şey açlıktır

   Çok eskiden tanıdığınız insanların nasıl değiştiğini görmek çok acı. Tabi değişim kötü yönde olduğu için söylüyorum. Birilerine özenmekten kendini unutmuş bambaşka biri olmuşş. Hep kız arkadaşlarımda rastlıyorum buna. Belki ben de öyle görünüyorumdur uzaktan ama sanmıyorum yea insanın yıllardır düşünce yapısında hiç mi değişme olmaz o.0 neyse konumuz bu değildi. Henüz konu değişmişken, canım çok kokoreç istedi yaa!


  Yaaaa kokoreç demişkennn yarın deplasman var ya hani. En güzel yanından bahsetmeyi unutmuşum. Lokantalar!! Ne istersem ne kadar istersem yiicem... Bi de kar yağsa ne kral olur dimi? Hemmen hava durumuna baktımm, karla karışık yağmur. Ay karışık demişken, karışık ızgara yiyim ben ya! 


  Of yazıya başlarken tek amacım gerçekten şu değişim konusuydu. Ama içerden gelen miss gibi yemek kokuları dikkatimi dağıttı. Can boğazdan gelir haydin yemeğee!


PS: Hatırlatın o konuya müsait bi zamanda tekrar deginiciim.

2 yorum:

  1. değişmekten bahsederken konuyu kokoreçle deplasmanla değiştirip değişmenin acayipliğinden bahsetmissin sanırım ...

    YanıtlaSil
  2. dimi ya burda da değişmeyen tek şey değişimin ta kendisidir tezini çürütmüş bulunmaktayım.

    YanıtlaSil