29 Ağustos, 2011

Bayrammısmısmısmıs

        Ramazan ne çabuk geçti değil mi a dostlar! Valla çok acıktığım günlerde geçmek bilmeyen saatlerin aksine günler,haftalar çabuk geçmiş. Ve kaçınılmaz son bayram tabi >.<
         Yarın bayram erken kalkın çocuklaaaar anneniiiizz... İçimde en ufak bi mutluluk yok bu konuda. Sinir oluyorum hatta. Bayramdan bayrama görüştüğümüz akrabalarımızla sanki 'kanki'ymişçesine o kadar yakın durabilmeyi anlamıyorum. -Sen nasılsın kızımm? -İyiyim sağolun. Bana sorabilceğiniz hakkımda bildiğiniz tek şey bu zaten. Tanımadığım akrabalarım. İyi ki bayramlar var değil mi 2 saatlik ziyaretlerimizde anne babalarımız konuşurken mal gibi oturmak gibisi yok çünkü.
           Son görüştüğümüz bayramla şimdiye kadar geçen sürede olan biteni anlatma çabası,sahte kibarlıklar,sahte gülümsemeler... Sevmiyorum ya ne kadar içten olurlarsa olsunlar sahte geliyolar! Sadece tıkınmayı seviyorum. Börekler,dolmalar,pastalar gerçekten başarılı oluyolar. Hoş o da 2 gün sonra bayıyo,sulu yemek istiyorum ben. Yarın mesela hayvan gibi yicem kilo alıcam. Hiç mi güzel yanı olmaz şu bayramların!! Hmm harçlık kısmı aklıma geldi ama büyüdük biz artık sanmıyorum bi hareketlilik yaşancağını -.-
           Şimdi 2 gün o akraba senin bu akraba benim gezicez ya. Kasıntı kasıntı bütün gün kotla. Saçlar başlar yapılı. Ve bayramda hava soğuk olmayacak bu da çok tuhaf olucak.
            Bugün iftardan sonra bisiklete binicem acaba yanlışlıkla(!) düşsem de kolumu bacağımı mı kırsam o.0 -o kadar sevmiyorum şu bayramları-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder