09 Ağustos, 2011

Bi'sey beklemeyin bendeeen!

    İyi bi lisede olmak ne kadar zormuş. Samimiyim. Daha(!) lise3e geçmeme rağmen üstümde dehşet bi baskı var. Babannem bile elti görümce herkese hukukçu torunundan bahsetmiş. Germeyin beni germeyiiin!
    Çok heyecanlanınca midem falan bulanır benim. Sınav günü de olacağı o! Hep böyle düşünüyorum ya piskoloğa falan ihtiyacım olcak son sene sanırım. Monk'a olduğu gibi bana da 'no hope' yazcaklar ama bu gerçekten umut yok anlamında olcak.
     Abilerim ablalarım nolur bişey beklemeyin benden ki şu baskı kalksın üstümden. Evet ineğin teki olabilirim-ilk yazım bile TMcilik başlığı altında- ama bi kızım ben! Büyük çoğunluğumuz böyledir,evhamlı. En vahim durumda olanlarındanım ben. Ama bu yazıyı yazıyorum kendimle barışığım-avunmak zor-.. Bilin istedim ya. Böyle dertlerim var benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder