23 Ağustos, 2011

Evlat acısı

     Evlat acısı gibi koydu yani. Böyle günlerce hayalini kuruyosun, tabi hiçbişeyden haberin yok saf saf hevesleniyosun! Sonra o beklenen gün geliyo ve suratına bi tokat gibi çarpıyo gerçekler.
      Biraz daha açıyım olayı.


      Arkadaşlarla yapmışız planı BurgerKing'e iftara gidicez. İyi güzel herşey hoş. Daha geçen stekhauz'umla hasret gidermiştim biliyosunuz. Dedim chicken whopper'ı çok aksattım bu ara. 2 gün boyunca falan evde yemekleri onu hayal ederek yedim. -konu burger olunca sanırım birazcık kaptırıyorum kendimi- İşte sayılı gün çabuk geçti beklenen gün geldi.
       Burgermanciiime "ben bi chicken whopper alıyım" dedim. Menüden kaldırıldı dedi. Sanki çok basit bi'şeymiş gibi bi hamlede söyledi! Bana.. onu.. yiyemiyeceğimi söyledi! O anki hayal kırıklığı..
Kafam çok bozuk lan! -.- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder