20 Ağustos, 2011

Kitap okumak lazım

      Okul açık olduğu zamanlarda deli gibi kitap okurdum ben. Fırsat yaratmaya çalışırdım,ders çalışmak yerine kaçamak kaçamak kitap okurdum. N'oldu bana anlamış değilim kitap okumaya bile üşenir oldum.
        Arkadaşımdan 7-8 kitap aldım hepsi de sevdiğim tarzdan. Dedim bi hafta sonra elinde, yenilerini hazırla. Nerdeee?! İtiraf ediyorum okul zamanında da böyle zamanlarım olurdu, sonra okuma aşkım geri gelirdi herşey eskisi gibi olurdu. Ama bu sefer süreç uzun olunca korktum haliyle. Sonra beklenen gün geldi kitap okumak istiyorumm! falan oldum. Tabi kitap seçmek gerekti. Oturdum başına kitapların. Hiç biri mi çekici gelmez! İştahım kaçmaya meyilli zaten,pırr uçuverdi.
Bi yandan kendime kızıyorum bi yandan kitaplara. Zaradam diye boktan bi kitaba başladım sonra. Yaptığım seçimden ne kadar çaresiz olduğum açık değil mi?! Tam 1 ay elimde süründü. Böyle olunca kitaba devam etmeye utanıyorum ben, en fazla 1 haftada biter çünkü bi kitap. Kitabın yarım bırakmak okumamak da tarzım değildir. Zaradam bi ilk oldu heralde benim için.
Sonra "psikopat" diye bi kitaba başladım. Allaha şükür kitap sardı! okuyorum mutluyuz. Yarın bitirmeyi planlıyorum:B Hemen kitabın içeriği hakkında bahsediyim de merakta kalmayın.




     Yazar:Tami Hoag
     Kitabın Adı:Psikopat
        Haas ailesinin vahşice katledilmesi üzerine cinayetleri işleyenin Karl Dahl olduğuna hemfikir olunmuş. Sadece Yargıç Carey Moore bunun önyargılı bi karar olduğunu düşünüyor ve tabi tehlike altında.
        Yargıç saldırıya uğruyo. Karl Dahl hastaneden kaçıyo. -Buraya kadar okudum- Ama kapağın arkasında yazanlara bakılırsa yargıç kaçırılacak.
Hell yeah diyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder