14 Ağustos, 2011

Tek askım..

   Tamam  bi sporcu olabilirim sağlıklı beslenmem falan lazım biliyorum. Ama ben onu gerçekten seviyorum. Hiçbişeye değişmem değişemem ya. Her seferinde aynı hazzı alıyorum. Kıskanıyorum tek ben seviyim istiyorum. Bu imkansız tabi milyonlarca seveni var..
   Neden o kadar güzel ki? Neden o kadar leziz.. 1 aydır gitmiyorum nerdeyse.. Özlemimin boyutunu tahmin edemezsiniz! Ekmeği tuza banıp kalbime gömüyorum. Aşığım ona. Keşke sadece benim olsa, kimseyle paylaşmak zorunda olmasam!
    Kimse sadece bi fastfood diyemez ona dedirtmem! Tadına varamayan yemesin kardeşim. Canımdan bi parça o benim. Kilo da aldırsa, sivilce de yapsa.. BurgerKing'i seven dikenine katlanır, katlansın! Evet öğrendiniz platonik aşkımı.. Aslında biliyo kendini nasıl sevdiğimi. -yedirdiğim paralardan anlamış olmalı-
       Bu yazıyı da şu nedenle yazdım.. Bu akşam iftarda büyük buluşma! Buluşuyoruz aşkımla. 3hafta2günlük özlem sona eriyo.. Yenirkibu.şunabakınn!
bebişim.. stekauz'um!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder