26 Ağustos, 2011

volleyball

       Karabük SGK voleybol takımı oluyoruz biz. Biz en iyiyiz en iyi biziz. Bitip tükenmeyen isteklerimiz var tabi bizim. Mesela yeni idman tişörtü, takım çoraplar, havlular,idman çantaları,dizlikler,taytlar,spor ayakkabıları...
        Daha geçen sene yeni formalar yapıldı o alınmaz onu geç -.-
        İdman tişörtü de geçen sene yapıldı ama bu sene tekrar yaptırtıyoruz nihahahah! Ama yani hiç istediğimiz gibi değildi,beğenmemiştik vs vs..
        Geçen gittiğimiz bi deplasmanda bi İstanbul takımında görmüştük takım çorap olayınıı! Çok güzel duruyorlar ve maliyetinin çok fazla olmicağını düşündüğümüzden dolayı olacağını umuyoruz!
         Havlular!!! İstiyorum ben istiyorum bunu!! Böyle çeyizlik oyalı falan. Aldırcam -.-
         İdman çantası herkesin var allaha şükür ama o da takım olsun istiyoduk bizz! Tabi bu olmicak yani imkansız yea -.- Bavul gibi nike adidas çantalarla gelirsek neden alsınlar -.-
          Dizliklerimiz takım olmalı ya nike olmalı!! Ama buna kadar tayt alınsa daha hoş olur tebi o.0
          Spor ayakkabısı!! Bi takım sahaya çıktığında görsel açıdan ilk formalarına bakılır sonra spor ayakkabılara!! Takım olmalı çok çok çok güzel olucak!


         Bunları istememizin en büyük sebebi moral yükseltmek tabi.. Emin olun nihahaha!


         He bi de söyledim, yine söylüyorum.. Maddi maneviii!! -eehehhe hido'ya özendim-
         Adem Özdemir.. Biricik hocamızz!
         Recep abi sen en iyisin en iyi sensin!! -sponsorumuz canımız ciğerimiz-
    Solüst: Ayçamayça,ben,Adem Hoca,Recep Abi,Sida,Feynur,Özz
    Solalt: Şuşu,Dalin,Nç,Küçükaçık,Didem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder