08 Kasım, 2011

Bir garip his

    Öhöm öhöm. Oldukça ciddi bi konuya dikkatinizi çekmek isterim. 


NAPIYOSUN DEDİĞİNDE SENİ SEVİYORUM DİYEN Bİ SEVGİLİN VARSA HAYAT ÇOK GÜZEEEEEEEEEL!


   Ay amanın çok dolmuşum. 70 gündür içimde tutuyorum anacım. Paylaşmanın vakti geldi. 
   1 saniye bile aklımdan çıkmayan biri var hayatımdaa... Uzun süredir böyle şeyler hissetmemiştim. 1 hafta görüşmedik sanırım, her gözümü kapattığımda gözümün önüne geliyo... Onu aşırı derecede özledim. 
Aşk, bir garip his yahu. 
   Sizi önemseyen, sizi özleyen,sizi çok seven,üstünüze titreyen,kıskanan... ve bunları hissettiren bi sevgiliniz varsa hayat gerçekten çok güzel. 
    Gözlerinin içine baktığında kalbin deli gibi çarpıyosa, elini tuttuğunda başın dönüyosa ve bunları o da yaşıyosa hayat harbiden çok güzel.
    Evlere ayrılırken gözlerinde ayrılık hüznü görüyosan aşık olmak çok güzel. Daha eve bile girmeden seni özledim diye mesaj atıyosa aşk çok güzel.
     Her şarkıda onu buluyosan,filmdeki başrol oysa,kitaptaki esas oğlan oysa senin için aşk gerçekten mükemmel bişeyy... 


Bir dee... 


Aşk dendiğinde aklına O geliyosa hayat çok güzel ya çooooooook!


      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder