05 Kasım, 2011

Bir bayram sendromu daha

      Uzuuuun bir aradan sonra yine ben okuyucularımm! Özlediniz beni biliyorum. Her sabah geçen simitçimiz hasta olduğunda nasıl geçmiyor ve bizi yüzüstü bırakıyorsa benim de 1 ay yazmamaya hakkım var sanırım. Paşa gönlüm bilir:B nihahaha.. Falan demiiiiycem korkmayın ben yine eski benim. Blogumla çok içli dışlı olmuştum azıcık arayı açıyım da özleyelim birbirimizi dedim. 
    Asıl konuya gelirseeekk...


   Geçen ramazan bayramı için nasıl isyanlardaydım bilen bilir. Yine aynı hisler içerisindeyim,diken üstünde gibi. Sevmiyorum ben sanırım öyle vıcık vıcık akrabaymış eşmiş dostmuş. Madem bu kadaaarr seviyoruz sayıyoruz niçin bayram dışındaki günlerde onlar yokmuş gibi davranıyoruz ki sanki. Yani belki sizde öyle değil hep görüşüyorsunuz mükemmel akrabalarınızla ama biz öyle değiliz işte. 


    Bi de geçen yazımda çok ergenleşmişim falan baya bi isyan etmişim. Şu an o kadar da değil abartmışım sanki diyorum itiraf ediyim. 20ekimde doğum günümdü,büyüdüm diyorum da inanmıyorlar yeaa:B 


    Bugün aklıma geldikçe yazı göndericiiim beni özleyin ve bir sonraki emre kadar kendinize iyi bakın! xoxo falan da derim ben şimdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder