05 Kasım, 2011

Kitap okumak lazım part2

    Son zamanlarda hep bi kitaba bağlanmaya çalıştım denedim denedim olmadıı! Ama İstanbul Hatırası beni hayata döndürdü resmen! Bi İstanbul aşığı olarak kitaptaki cinayetlerden çok İstanbul hakkında verilen tarihi  bilgiler,detaylar beni çeken şey oldu...




 Nevzat başkomiser, Ali ve Zeynep komiser İstanbul'un,o mükemmel, dokusuna zararı dokunan; gazeteci,arkeolog,mimar insancıkları öldürmeye endeksli katil ya da katillerin peşindeler. 
  Katiller tüm titizlikleriyle en ufak bi iz bırakmadan cinayet işleyip, cesetler üzerinde birtakım mesajlar bırakıyorlar. Cesetler de öyle yerlere bırakılıyor ki İstanbul hakkında birsürü harikulade tarihi bilgiler veriliyor... 


Kesinlikle okunması gereken bi kitap! Okuyun,okutturun.


Dipnot: Tavsiyelerin en büyüğü.

2 yorum:

  1. bir süre önce bende okudum bu kitabı. elimden bırakamadım resmen. ve bende okuduktan sonra herkese tavsiye ettim. Yine Ahmet Ümit'in Beyoğlu Rapsodisi'ni de okumalısın, eğer okumadıysan :)

    YanıtlaSil
  2. Diimi ya elimde bırakamadım bendee:) Eveet herkes çok methetti onu da okuyacağım:)

    YanıtlaSil