11 Kasım, 2011

Gereksiz isler müdürü is(!) basında

     Asla şu saatmiş tarihmiş takıntılarım olmadığı ve olmayacağı için çok mutluyum. 1111111111111111de evlenince noluyomuşmuş yea pardon da nesi güzel? 11kasımın nesi güzel ya? Soğuktan kıçım donuyodu bugün benim 11111111de. Geometri yazılısında ecel terleri döküyodum. Hayat ne kadar toz pembe bazılarına yaa bende o kafadan istiyoruum! Gamsız bi insan olabilseydim keşke.

     Tamam 1248719473 yılda bir oluyomuş evet ama oldu da noldu şimdi bugün nolur bir babayiğit açıklasın bana o.0 Hayır tamam bundan bahsedenleri anlıyorum, bir de bunu mantıksız bulan grubun yakınmaları var. Çoğu zaman şu zıtlık çıkartan grup asıl kısımdan daha yoğun bile oluyo.
     
      Tamam herkes keyfine baksın ya bazılarının hoşuna gidiyo belki böyle gereksiz,saçma şeyler olamaz mı lütfen saygı duyunuz. Ben de ayrı bi akım başlattım şu an. Herşeye isyan ediyorum ben de.

Dipnot:Hayır yea gerçekten umrum değil. Ne haliniz varsa görün(A)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder