06 Kasım, 2011

Zor zanaat

   Ben evimizin koşullarından ve daha çok annemin koşullarından dolayı çocukluğumdan beri çok hayvan besleyemedim. Çok ufacıkken bi tavşan beslemiştik hatırlıyorum hayal meyal, çok büyümüştü kesip yemiştik. Neyse yıllardan sonra geçen yıl daha yeni doğmuş bi tavşan daha aldıkk! 

Eneeeeeeeem! Bu ilk günüydü Turp'unn! Minnoş yaa el kadardııı:) 1 hafta yaşadı... Neyse bu hüzünlü bi konu hiç açmıyım.

      Şimdiiii yeni birşey besliyorum. Bakımı basitin de ötesinde. Ama eline alıp sevemiyosun hani. Hayvan da değil. Kaktüüüüüüüs! Adı da Cörkk... Ya fotoğrafı pcde var sandıydımdı ama yokmuş yakında paylaşırım o da miniciiik. Kaktüsü seviyorum dikenine katlanıyorum napıyım artık, ölmez etmez, daha acısız. 

Dipnot:E bi de beyin bedava hani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder