05 Eylül, 2011

Hasta ettin sen beni hasta!

     Bugün her finale giden 11. sınıf öğrencileri gibi benim de sınavım var idi. Sabahın köründe nasılll ama nasılll test çözesim vardı anlatamamm.. Ya aslında yaz boyu çalışsaydım yapardım ama.. Ama yapmadım,çalışmadım,mutluyum! Yine olsa yine yaparım,pişman değilim tatil olum bu!
   
     Ya aslında sınavda yapamamamın bir nedeni de konsantre olamamam. Daha yazdan yeni çıktık ya. Hasta olmuş anında biri. Ve ben o kadar şanslıyımdır ki hemmen yanımda oturuyordu bu kurban. BÜTÜN SINAV BOYUNCA BURNUNU ÇEKTİ>.<  Her burnunu çekişinde ben irkildim. Sorularla falan alakam kalmadı zaten dakikada kaç kere burnunu çekti falan onları düşünüyorum ben. O kadar sinir oldum ki. Hani saatin tiktakları duyulmaz ama dikkat ettiğinde sürekli öter ya. Öyle bişey oldu benimki kulağımı ona verdim,odaklandım! Artık dayanılmaz bi hale gelmişti her burnunu çekişinde yüzüne baktım. Ama o gayet rahat çözüyodu sorularını. Oh ne ala memleket!


      Çok sövdüm ama içten içe. Sonra benim başıma gelmez mi aynısı?! Ölüm sessizliğine bürünmüş bir sınıf ve benim-kahvaltı yapmama rağmen-guruldayan karnım. Kesinlikle ona tepki göstermek için yaptı ama ben diğerleri kadar düşüncesiz değilim malesef. Kıvrandım sınav boyunca ses çıkartmasın diye.
E şimdi nasıl iyi geçsin benim sınavım nasıl!! Mağdurum da mağdurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder