01 Eylül, 2011

Okan ben bi'sey buldum!


LUXUS Oriental Blues 


Alper Bakıner: Solo Vokal, Keman 
KamucanYalçın: Klarnet, Vokal 
Ozan Akgöz: Akordiyon ,Trompet 
İsmet Kızıl: Perküsyon 
Gökhan Barış Bölükbaşı: Gitar 
Ömer Erciyes: Bas Gitar 
Burak Beyrek: Davul
    
     Ya dün tesadüfen bi gruba aşık oldum. Şu enstrüman bolluğuna bakın!  Alper Bakıner sayesinde grup o kadar farklı bi yerde ki bence. Ses tonu ve söyleyiş tarzı mükemmel ötesi ya.. Ya da benim tarzım böyle, size kötü gelebilir ama bi dinleyin! 
       Yaptıkları işler o kadar eğlenceli ki; klipler, şarkı sözleri.. Tabi bunları eğlenceli hale getiren Alper bence.
        Zamanında bi kere Makine'ye bi kere de Disko Kralına katılmışlar. İtiraf etmeliyim ki hiç dikkatimi çekmemişlerdi. Bayadır da varlar yani evet ben yeni keşfettim gibi bi'şey. 






 Dedim ayağım kaydı
 Dedi ki hayatın kaydı

Çok eğlenceli bütün şarkıları! Acayip Şeyler albümünü öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder