19 Eylül, 2011

Ilk izlenim önemlidir

    Biri okullara ilk izlenimlerin önemli olduğunu hiç söylemedi mii?! Allaam ne nalet gündü böyle! 


   5 metrekare bahçemizde törenle başladı herşey. Ne kadarr güzel bir başlangıç diiiymi diyymii! Benim 3. senem alışmış olmam lazım diiimi normal şartlarda. Çekilir dert değil anacım alışılmıyo. Ben rezil hissettim yahu 9lar eblek eblek bakarken. Şok oldu garibanlar,eski günlerimi gördüm onlarda. 


        Tabiii herşey daha yeni başlıyodu!!


    Okulun pansiyonu inşaat halinde. İskele falan var bahçede. Ne güzel görünüyodur diiiymi diiiymi?! Tamam onu bırakın okula giriyoruz şimdi. İlk bakışta herşey normal görünüyo. Derin bir ohh çekicekken kabus yeniden başlıyoooo!! Sınıfların 3 metrekare olduğu gerçeği daannn diye çarpıyor suratlarına yeni arkadaşlarımızın. Ama ben bile unutmuşum gerçekten bu kadar küçük olduklarını.. Onların vay halinee! Ne ümitlerle gelmişlerdi diiiymi diiiymi. 


      Tamam bi şekilde dar mar ders işlenir. Peki ya can boğazdan gelmez mi anacım? Ah o da düşünülmüştü tabiii. 2 metrekare bi alana yeni kantinimiz yerleşmişti. Bu bütün öğrencilere şok etkisi yarattı. Çünkü okulumuzda fiziki açıdan övündüğümüz tek bölge orasıydı. Ora da yapım aşamasında olmasın mı!! 
Kantin denen yere girdiğimde-geçen sene okuma odasıydı-sanki başka bi okulun kantinine girmişim de yadırgıyorum gibi hissettim.


       Okulumuzun nüfusu 280e yakın ve kantinimizde tamı tamınaaa.. sıkı durun.. 8 masa ya var ya yok!!


İlk izlenimler önemlidir MEB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder