06 Eylül, 2011

Itirazım var beceriksizim ben -.-

     Yaa ben hep topuklu ayakkabı giymenin anne karnında falan kazanılan bi özellik olduğunu düşünürdüm. Ne biliyim nasıl öğrenilir ki bu şeey?! Çok saygı duyuyorum giyenlere gerçekten. Yani tapılası insanlar. Yüce varlıklar.
-Evet anlaşılcağı üzre giyemiyorum- 1 adım bile atamıyorum onlarla. Converselerimi çooook seviyorum çok!





Bunu giymek kocaman bir yürek ister bence! :| 










Bunlar ayrı bir alem! :| aslında daha basit olduklarını düşünürdüm,denedikten sonra acı gerçek dannn! diye çaptı yüzüme.






SIKI DURUN ASIL BOMBAYI ŞİMDİ PATLATIYORUM!













İnce ve yüksek topuk :| Bununla dans edenler var :|
İtirazım var beceriksizim ben:( Ölene kadar converse ve babetlerden başka dostum olmayacak:( Yalnız ölücem ben!


Ya üstelik bunlar ben soldaki 2 cm boyutunda topukluları bile giyemezken oluyo..








Düşündüm de sanırım bunları giyebilirimm!! Yoğun güvenlik önlemleri alınmış ayakkabıda. Ov yes korkarım ki tam bana göresin!


Sorunumu çözdüm kendim başıma "dağılın!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder