06 Eylül, 2011

Bıkkıntı geldi!!

    Ya ben bişeyleri çok istiyorum mesela. Sonra onu böyle milyon kişi istiyo. Sonra benim hevesim kaçıyo. Milyon örnek verebilirim ama en belirgin olanı İstanbul aşkı. Lan yeter herkes manyağı oldu! Baykuşlar. Lan yeter herkes manyağı olduu! Avenged sevenfold. Bütün karabük fanı oldu!!
     2 ay öncesine kadar bende çok istiyodum şu şeffaf camlı siyah çerçeveli gözlüklerden. Taa ki her 10 kişiden 9unda olana dek.
     Pinhani geliyo tüm facebook fanı oluyo. Cem Adrian geliyo aynısı. Ogün'e de yapılmaz ki be aabicim! Ve tabi eskiden beri dinlediğini kanıtlama çabaları.
      Hayko gelmesin istiyorum ya. Ben. Hayfanfani. Hayko fanı olup çıkar millet,bu sefer susup oturamam o yüzden ya! Kurban,Duman falan. Çıldırırım mazallah! Hayır canım tabi eskiden beri dinliyo olabilirsin ama neden tek konser söylentisi çıktığında paylaştığın şeylerde o kişileri görebiliyoruz?
      Başka bi bakış açısıyla değerlendirdiğimizdee.. hmm.. Normalde aklına bile gelmiyodur ama dinlemiştir 1-2 kere baktı konseri var kaçmaz hemen seviyim klibini paylaşıyım da geri kalmıyım. Çok mu fesatım?! Yarın bu yazımı okuyup saçmalamışım diye düşünebilirim. Çok gelgitliyim bu konuda. Şu an bu moddayım ama gördüğünüz üzere batıyolar.
       Ajdar gelsin heves edin sevin. Alın gidin nolur ıssız bi adaya gidin yanınıza birbirinizi alın.
       Bıktım isyeaanım var ulen!!!!
      Son olarak evet İncir Reçeli'yle de ilgili not düşmesem olmaz. TT olmadığı için çok şaşkınım!! 
      Burda beni sinir eden konu şu: Televizyonda o kadar film veriliyo, tek incir reçeli mi iyiydi? yoksa yorum yapabilmiş olmak için mi yapılıyo bunlar? trend filmler mi güzel sadece? neden tek onun hakkında yapıldı 21742384 tane yorum?! neden biliyo musunuz çünkü biz türk milleti olarak birbirimizle bu konuda bile rekabet ediyoruz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder