08 Eylül, 2011

Heyecanlanmak bana göre degil

        Ben böyle çabuk heyecanlanırım,büyük tepkiler veririm. Anlık yaşarım,anı yaşarım yani. Ben gerçekten heyecanlandığımda ise kötü, çok kötü şeyler olur.
    Açıklayacak olursak;
 Önce midemde kasılmalar başlar. Bu benim soğuk soğuk terlememe neden olur. Sonra tabi mide bulantısı.. O kadar iğrenç bişey ki.Heyecanlanmaktan nefffffffret ediyorum! Ya da psikolojik bilmiyorum kendim yapıyorum bunu. İnsan heyecanlanınca kusar mı ya? Ben kusuyorum! Of gerçekten çok dertliyim been o.0
  84 konserinde kustum,İstanbul'a giderken yolda kustum,Disko Kralı'nda kusmanın eşiğine geldim... Sınavlar, voleybol maçları! Hepsinle mide bulantısıyla savaşıyorum..
Durumum vahim.Bunu aşmam lazım. Saçma yani, psikolojik bişey olmalı.


PS: Ogün konserinde de kusmak istemiyorum:(
Gelecek için düşünürsek,ygs veya lys gününü mide bulantısıyla geçirmek istemiyorum -.-


Deli doktoru istiyorum. Ya da sinirlerimi aldırmak istiyorum. Heyecanlanmak istemiyorum ben. Adında meymenet yok ya. heyecan. git oooolum defol git! benden uzak allaa yakın ol taamma*.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder