02 Eylül, 2011

Eylül gibisi var mı?

Ben böyle isimlere göre ay falan da seviyorum işte. Eylül de halay başıdır. Çok severiz birbirimizi.


     Bi kere eylül babamın doğum gününü barındırır içinde:) canım kuzenimin doğum gününü de:)
     Bi de uğurlu sayım 6 ile de çok yakışır. 6 eylül.. 17 eylül, 18 eylül eheheh:B Manyaklığım tuttu gibi gelebilir size ama cidden sempati duyuyorum yalanım yok. Hem yalan borcum mu var?!
     Bi de mesela akşamları soğuktur artık. Kendine getirir insanı. Anlarsın yazın bittiğini. İyidir iyi:)
     Bi de görüntü güzelliğinin de etkisi yadsınamaz tabi.






Bu halini de seviyorum tabi ağaçların ama..
  Bu halini tercih ederim her türlüü..










Sonbahar çoğu insana hüzünlü falan geliyo. Ama ben yaza doymuş oluyorum her eylül geldiğinde. Artık serinlemek,şu güzelliğe doymak istiyorum.
Yani anlayacağınız gibi bir an önce yapraklar sararsın solsun istiyorumm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder